اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: «معرفی رئیس جدید دادگاه بخش فولادشهر »

روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: «معرفی رئیس جدید دادگاه بخش فولادشهر »

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

محمد حسین آقایی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان در آیین تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی بخش فولادشهر گفت: یکی از اقدامات مهم قوه قضاییه در گام دوم انقلاب تهیه یک سند راهبردی بود که پس از تایید از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله) و تأکید معظم له بر اجرای دقیق و کامل آن با سرعت و دقت، در دستور کار قرار گرفت و پس از به روز رسانی در دوران ریاست جدید قوه قضاییه، سند راهبردی تحول و تعالی قوه قضاییه نام گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این سند برنامه‌های متعددی تدوین و عملیاتی شده و در دادگستری کل استان نیز تلاش شده با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود گام های موثری برای رسیدن به اهداف این سند برداشته شود.

آقایی افزود: پیشگیری از وقوع جرم، گسترش خدمت رسانی به مردم با استفاده از فناوری‌های نوین، احیای واحدهای تولیدی و… از جمله اهداف این سند است که دادگستری استان در راستای عمل به آن، اقدامات خوبی را انجام داده است.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تاکید کرد: یکی از اهداف این سند که در قوه قضاییه و دادگستری کل استان پیگیری می شود بهبود فرایند خدمت رسانی به عموم مردم است که یکی از مصادیق آن گسترش تشکیلات قضایی و افتتاح دادگاه در مناطق فاقد تشکیلات قضایی لازم می باشد که در همین راستا دادگاه حوزه قضایی بخش فولادشهر در سال ۹۹ راه اندازی و افتتاح شد.

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان با اشاره به کثرت پرونده های ورودی به دادگاه عمومی بخش فولادشهر تصریح کرد: این ظرفیت در فولادشهر وجود دارد که با همراهی و همکاری شهروندان فهیم و تعامل  اثربخش ادارات و سازمان های دولتی و عمومی و استفاده از سایر ظرفیت های موجود، این بخش ، به عنوان یک حوزه قضایی نمونه در کاهش ورودی پرونده و به عنوان شهری عاری از جرایم و دعاوی به کشور معرفی شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات سه ساله سیدمسعود مسعودی فر با اهداء لوح، تقدیر و با اعطای حکمی از سوی ریاست معزز قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی به عنوان رییس جدید حوزه قضایی بخش فولادشهر معرفی شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x