اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

سرقت رمز پویا با ترفند برنده شدن در قرعه کشی خودرو

سرقت رمز پویا با ترفند برنده شدن در قرعه کشی خودرو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گفت: کلاهبرداری که به بهانه برنده شدن در قرعه کشی ثبت نام خودرو پس از اخذ اطلاعات کارت حساب بانکی و رمز یکبار مصرف فردی اقدام به کلاهبرداری از وی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت شهروند اصفهانی مبنی بر اینکه شخص ناشناسی به بهانه برنده شدن در قرعه کشی خودرو  با وی تماس تلفنی برقرار کرده و با اقدامات فریبنده از وی کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در تحقیقات تکمیلی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم با فریب مالباخته او را ترغیب به ارائه اطلاعات کارت بانکی جهت واریز هزینه صدور حواله خودرو کرده است و سپس اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب او می کند.

این مقام انتظامی افزود: در نهایت در بررسی‌های تخصصی و پلیسی، متهم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به همراه تجهیزات و ادله‌های دیجیتالی مورد استفاده وی به پلیس فتا دلالت داده شد.

رئیس پلیس فتا استان تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند که برای بهره‌مندی از جوایز مسابقات و قرعه کشی‌ها نیاز به واریز وجه نمی‌باشد و از ارائه اطلاعات هویتی و حساب بانکی به افراد ناشناس خودداری کنند، همچنین جهت دریافت اطلاعات و اخبار مربوط به ثبت نام خودرو به سایت های رسمی و معتبر خودروسازان مراجعه کنند.

سرهنگ مرتضوی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری لینک ثبت گزارش های مردمی با ما در میان بگذارند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x