اجتماعی استان اقتصادی تصاویر مرکزی

کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی در نجف آباد دستگیر شد

کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی در نجف آباد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از شناسایی و دستگیری فردی کلاهبردار که به بهانه ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی اقدام به فریب شهروندان و کلاهبرداری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کرده بود خبرداد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان در شهرستان مبنی بر اینکه فردی به بهانه ثبت نام در سامانه فروش خودرو و برنده شدن این افراد در طرح سامانه فروش بدون قرعه کشی، از آن ها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در بررسی مأموران مشخص شد متهم با چرب زبانی و فریب مالباختگان و به بهانه اینکه شخصی بانفوذ در شرکت های خودورو ساز داخلی می باشد و توانایی ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی با هزینه اندک صرفا پرداخت قیمت مصوب نمایندگی را دارد، اعتماد افراد را جلب و با دریافت مبالغی به عنوان پیش پرداخت نسبت به ثبت نام صوری خودرو و ارائه حواله های جعلی به آنان اقدام می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد افزود: متهم پس از دریافت وجوه از شهروندان و طعمه های خود متواری شده بود که اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی  برای دستگیری وی آغاز شد.

سرهنگ گوهری آرانی تصریح کرد: با تحقیقات میدانی صورت گرفته و اقدامات هوشمندانه کارآگاهان پلیس، متهم متواری شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که تا کنون ۱۸ مالباخته این پرونده شناسایی و میزان کلاهبرداری متهم ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: متهم با توجه به اعتراف به بزه ارتکابی ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x