اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

واژگونی سرویس کارگران در بهارستان

واژگونی سرویس کارگران در بهارستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از واژگونی یک دستگاه مینی بوس و مجروحیت ۱۳ سرنشین آن در محور بهارستان، اصفهان خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: اوایل صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه مینی بوس متعلق به یکی از شرکت های تولیدی که در حال سرویس دهی به کارگران آن شرکت بوده در محور بهارستان به اصفهان ، بلافاصله عوامل گشت پلیس راه و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: با حضور ماموران پلیس راه در صحنه مشخص شد خودرو مینی بوس به علت عدم توجه به جلو با موانع فیزیکی (نیوجرسی)  در طول مسیر برخورد کرده که در نهایت منجر به واژگونی خودرو شده است.

رئیس پلیس راه استان افزود: متاسفانه ۱۳ تن از سرنشینان خودرو مجروح شده که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.سرهنگ زارع در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری مستمر کلاس های آموزشی ویژه رانندگان این سرویس ها توسط کارشناسان پلیس راه استان ، متاسفانه باز شاهد بی احتیاطی و به خطر انداختن جان شهروندان توسط برخی از این رانندگان هستیم که مجدداً توصیه می کنیم رانندگان هنگام رانندگی ازخوردن ، آشامیدن ، استعمال دخانیات و استفاده هرگونه وسایل و تجهیزاتی مانند تلفن همراه که باعث انحراف ذهنی  و رفتاری راننده می گردد خودداری کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x