اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی مرکزی

چگونه بازیگر شویم؟

سؤال ویژه خبرنگار احوال نیوز از آرمینه سرکیس پور. برای بازیگر شدن چه باید کرد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

آرمینه سرکیس پور درمصاحبه باخبرنگار احوال نیوز پاسخ داد :

بگذارید در همین ابتدا، موضوع مهمی را به شما یادآور شویم که بازیگری هرگز مقصدی نیست که شما به سوی آن گام برمی‌دارد.

تعبیر شما از بازیگری باید مقدار شناخت و آگاهی از خودتان در یک سطح باشد.

این یعنی پیش از سؤال چگونه می‌توان بازیگر شد، باید از خودتان سؤال مهم‌تری بپرسید: آیا من بازیگر هستم؟!برای رسیدن به پاسخ این سؤال کلیدی می‌توانید از اساتید و کارشناسان واقعی این عرصه که کمک بگیرید اما پاسخ نهایی نزد شماست.

شما هستید که سرانجام جهان را با توانایی‌های پیدا ونهان ، داشته ونداشته تان آشنا می‌کنید و هیچ کس جز شما از جهان بی‌نظیر ذهن ، بدن ، بیان و استعدادتان مطلع نیست.

فراموش نکنید مسیر رؤیایی بازیگری به هیچ عنوان ساده و بی‌دردسر نیست و مستلزم کوشش و جستجوی فراوان است و این جستجو باید از خودتان آغاز شود تا شرایط بازیگر شدن را در وجود خود پیدا کنید.

شرکت در دوره‌های تمرینی حضوری و آنلاین بازیگری یکی از بهترین راه‌های بازیگر شدن است. در این دوره‌ها می‌آموزید که چگونه می‌توان بازیگر شد.

هم زمان با تمرین‌هایی که در طول دوره تمرین به شما داده می‌شود شما با خودتان مواجه می‌شوید تا استعداد نهفته خودتان را پیدا کنید.

چقدر از پس کار‌هایی که به شما محول می‌شود برمی‌آیید؟ فرض کنید در یک کلاس تمرین حس، از شما خواسته شود با شنیدن یک موسیقی غم‌انگیز تمام احساسات اندوهگین وجودتان را بیرون بریزید.

خب چه می‌کنید؟ شما قرار است در برابر ده‌ها غریبه به پهنای صورت اشک بریزید. مهم نیست چه قضاوتی درباره شما می‌کنند.

مهم آن است که بیاموزید احساستان را در اختیار گرفته و به بهترین شکل آنها را نمایش دهید. آیا این کار به شما آرامش میدهد؟ آیا در نمایش احساسات درونی‌تان هر لحظه ایده و ابتکار جدیدی به خرج میدهید؟ اگر پاسخ شما بله است، تبریک میگویم؛ شما استعداد بازیگری دارید.

تمرین بازیگری شرکت در دوره‌های تمرین بازیگری یکی از جدی‌ترین راه‌های ورود به دنیای بازیگری است و سالانه هزاران نفر در سراسر جهان در دوره‌های تمرین بازیگری ثبت‌ نام می‌کنند.

متاسفانه بسیاری از اساتید و پیشکسوتان این حرفه علم تمرین بازیگری را ندارند، تا شما را با تکنیک‌ها و روش‌های بازیگری آشنا ‌کنند، و برای مسیرهای گر فراز ونشیب ورود به دنیای بازیگری را نیز به شما نشان ‌دهند.

یادگیری تکنیک‌های بازیگری شامل تربیت حس،و شناخت اعضای بیرونی بدن و حرکتهای بدن ، فن بیان « لحن ، لحجه » و کارگاه‌های شناخت شخصیت‌ در فیلم نامه همگی به شما در خلق شخصیت‌ها و چهره‌های بازیگری ماندگار کمک خواهند کرد.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x