بیانیه دبیرکل نهاد بین المللی صلح و سازش اتحاد عدالت اجتماعی استان تهران درپی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

بیانیه دبیرکل نهاد بین المللی صلح و سازش اتحاد عدالت اجتماعی استان تهران درپی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (علیه السلام)

سید عظیم جولازاده حسینی دبیرکل نهاد بین المللی صلح وسازش اتحاد عدالت اجتماعی استان تهران سیدعظیم جولازاده حسینی در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (علیه السلام) بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

متن بیانیه‌ دبیرکل نهاد بین المللی صلح وسازش اتحاد عدالت اجتماعی استان تهران سیدعظیم جولازاده حسینی در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (علیه السلام) به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین…

🖤انالله و انا الیه راجعون🖤بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ/که (آن بی گناهان) به چه جرم و گناه کشته شدند؟!آیه ۹ سوره مبارکه تکویرحادثه تاسف‌بار و غم‌انگیز حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی علیه‌السلام بار دیگر عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان علیه مقدسات اسلامی را نشان داد.

دشمن با طراحی اغتشاشات چندماه پیش، به‌دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور بوده که این اقدام تروریستی نیز بخشی از آن طراحی است.

نهاد بین المللی صلح وسازش اتحاد عدالت اجتماعی بیش از پیش از مردم غیور و بصیر ایران می‌خواهد در شناخت توطئه ها و اهداف گروهک‌های تکفیری و عوامل نا امن کننده امنیت کشور که به استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی وابسته هستند هوشیار و بصیر باشند.

حمله مسلحانه به زائران شاه‌چراغ و به شهادت رساندن عزیزی از این زائران یادآور جنایت ددمنشانه منافقین در بمب‌گذاری در حرم رضوی و استفاده از حربه ایجاد رعب و‌ و‌حشت برای دور کردن مردم از دینداری، قرآن و عترت است.

دشمن تمام توان خود را در حمله به ایران اسلامی به عنوان «حرم و حریم دین» به کار گرفته است و تلاش می‌کند با حمله به نهادها و نمادهای دینی چون حمله به روحانیت در مشهد مقدس، آتش زدن قرآن، درب مساجد و مراکز دینی، مقابله با حجاب در جهان که در اروپا و کشورهای چون فرانسه در قالب قانون منع حجاب و در ایران با از سرکشیدن چادر و آتش زدن روسری متجلی شد و همچنین ترویج بی‌عفتی و بی‌بندوباری، تصویری و صدایی مغایر با خواست ملت ایران به جهان عرضه کند، در حالیکه اعتکاف، راهپیمایی‌ میلیونی اربعین، راهپیمایی جاماندگان در داخل، برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط جوانان دهه هشتادی و دهه نودی و‌ ده‌ها نماد دیگر گویای حقیقت و خواست اصلی ملت ایران در دفاع از دین است.

دشمنان انقلاب اسلامی بدانند، ایجاد ناامنی و ناآرامی در ایران عزیز و این گونه حرکت‌های کور و ذلیلانه هیچ گونه خللی در اقتدار و اراده پولادین شجره طیبه و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند و برعکس، تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را به دنبال دارد.

نهاد بین المللی صلح و سازش اتحاد عدالت اجتماعی استان تهران ، ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی وهابی و هتک حرمت حرم شریف حضرت شاهچراغ و ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده‌ شهید این حادثه دردناک، از ملت آگاه و ولایت مدار ایران دعوت می‌کند که با بصیرت انقلابی فتنه‌ها را دریافته و با وحدت کلمه و ‌حفظ انسجام ملی و حمایت از مدافعین امنیت این خاک، مانند گذشته چشم طمع کوردلان را کور کند.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x