اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

پرداخت تسهیلات اشتغال به ۲۱۰ طرح مددجوی

پرداخت تسهیلات اشتغال به ۲۱۰ طرح مددجوی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

طی چهارماهه نخست امسال با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، ۲۱۰ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد استان اصفهان راه اندازی شد. احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اصلی‌ترین محور فعالیت کمیته امداد در رفع محرومیت را پرداخت تسهیلات با هدف ایجاد اشتغال پایدار اعلام کرد و اظهار داشت: طی چهارماهه نخست امسال با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، زمینه‌ اشتغال، تامین درآمد و معیشت خانوارهای مشمول ۲۱۰ طرح مددجویی فراهم شده است.
احمد رضایی با اشاره به اینکه افراد بیکار فاقد پوشش بیمه که دهک خانوار آنها زیر ۵ است می‌توانند از تسهیلات اشتغال استفاده کنند، ادامه داد: پرداخت تسهیلات در قالب اشتغال خرد و متوسط می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال، گره‌گشای مشکلات معیشتی خانوارهای تحت حمایت باشد.
وی با بیان اینکه امسال تاکنون ۲۳۵ نفر دوره آموزشی و مهارت آموزی برای افراد نیازمند برگزار شده، افزود: امسال با هدف کاربردی سازی برنامه آموزش مهارتی و نزدیک کردن آن برای دستیابی به موقعیت های شغلی، اجرای ۵ هزار و ۴۲۵ دوره آموزش کسب و کار تا پایان سال برنامه ریزی شده که درحال حاضر نیز تعدادی از این دوره ها درحال برگزاری می باشد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید بر اینکه این نهاد توانمندسازی مددجویان را با محوریت ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار دنبال می‌کند، گفت: ایجاد فرصت‌های اشتغال نه تنها زمینه‌ساز خودکفایی این خانواده‌ها می‌شود بلکه شرایط مناسبی را در تقویت جبهه تولید و بهبود معیشت به وجود می‌آورد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x