اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه مرکزی

فعالیت مراکز نیکوکاری در ارائه خدمات مطلوب تر به نیازمندان موثر است

فعالیت مراکز نیکوکاری در ارائه خدمات مطلوب تر به نیازمندان موثر است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

با همکاری مراکز نیکوکاری و مساعدت خیران درسال جاری تاکنون بیش از ۳۸۱ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و مدددجویان اهدا شده است. علی اخلاقی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: هم اکنون در بین ۵۴۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان اصفهان، ۱۰۹ مرکز به صورت تخصصی برای رفع نیاز مددجویان و خانوارهای نیازمند در زمینه های اشتغال، فرهنگی، معیشت، درمان و جهیزیه درحال فعالیت هستند.
علی اخلاقی با بیان اینکه ۴۱ درصد از مراکز در مساجد فعالیت دارند، ادامه داد: در حال حاضر ۲۲۱ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد و با مساعدت خیران برای رسیدگی به نیازمندان محلات و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فعال می باشند.
وی با اشاره به اینکه ۹۴ مرکز نیکوکاری در روستاها و ۴۵۲ مرکز در سطح شهرها مستقر هستند، افزود: در سال جاری تاکنون بیش از ۳۸۱ میلیارد و ۵۸۲ میلیون تومان درقالب وجوهات نقدی، کالا و همچنین ارائه خدمات حقوقی و مشاوره، به نیازمندان محلات و مددجویان اهدا شده است که بیش از ۱۵ درصد این مبالغ مستقما به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد تعلق گرفته است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان، بار دیگر به فلسفه راه اندازی مراکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: این مراکز با هدف واگذاری امور خیر به مردم، تحت نظارت کمیته امداد در محلات استان برای شناسایی نیازمندان واقعی و رفع مایحتاج این خانواده ها با مساعدت نیکوکاران محلات راه اندازی می شوند تا خدمات مطلوب تری به خانواده های نیازمند ارائه شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x