اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

دستور ویژه برای برخورد با رانندگان خودرو های پلاک مخدوش

دستور ویژه برای برخورد با رانندگان خودرو های پلاک مخدوش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، از این پس با رانندگانی که نسبت به مخدوش کردن پلاک خودروی خود اقدام می کنند برخورد شدیدتری صورت خواهد گرفت.

سرهنگ اصغر زارع در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر کس در ارقام و مشخصات پلاک وسایل نقلیه موتوری زمینی، آبی یا کشاورزی تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله نقلیه موتوری دیگری را به ‌آن الصاق کند یا برای آن پلاک تقلبی بکار برد یا چنین وسایلی را با علم به تغییر و یا تعویض پلاک تقلبی مورد استفاده قرار دهد بر اساس نظر مرجع قضائی به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

وی افزود : با توجه به اینکه متاسفانه برخی از رانندگان توجهی به این موضوع ندارند و نسبت به مخدوش کردن پلاک خودرو با روش های مختلف از قبیل: دستکاری ارقام ، سیاه کردن پلاک ، استفاده از طلق های دودی و … اقدام می کنند که لازم است برای جلوگیری از ارتکاب رانندگان به این تخلف و سوء استفاده های احتمالی برخورد لازم با اینگونه رانندگان صورت پذیرد.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: در این رابطه با توجه به هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی از این پس رانندگانی که به هر دلیلی مرتکب تخلف مخدوش کردن پلاک خودرو می شوند ضمن توقیف خودروی آنها، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی خواهند شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x