اجتماعی استان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

همزمان با اهدای نمادین۲۰ هزار سری جهیزیه به نیازمندان کشور؛۲۸۲سری جهیزیه در استان اصفهان به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد

همزمان با اهدای نمادین۲۰ هزار سری جهیزیه به نیازمندان کشور؛۲۸۲سری جهیزیه در استان اصفهان به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در ایام دهه ولایت و امامت با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، ۲۸۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد. نبی اله اله دادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در مراسم اهدای سراسری ۲۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، اظهار داشت: در دهه ولایت و امامت با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، ۲۸۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا و بدرقه راه آنان به خانه بخت شد.
نبی اله اله دادی با اشاره به مراکز نیکوکاری فعال در عرصه تامین جهیزیه خانوارهای نیازمند، ادامه داد: خوشبختانه در بین۵۳۰ مرکز نیکوکاری استان اصفهان ۲۰۷ مرکز، برای کمک به تامین جهیزیه خانواده های نیازمند با این نهاد، همکاری دارند و سال گذشته بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در قالب نقد و کالا مشارکت داشته اند.
وی با بیان به اینکه از سال ۱۴۰۰ یک مرکز نیکوکاری تخصصی در زمینه تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند راه اندازی شده است، افزود: این مرکز سال پیش ۴میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان در قالب کالا و در سه ماهه نخست امسال نیز ۵۵۴ میلیون تومان برای تامین کالاهای ضروری جهیزیه نوعروسان همکاری داشته است.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه در حال حاضر ۲۱۸ خانواده متقاضی دریافت جهیزیه در لیست نوبت هستند، گفت: امیدواریم با مساعدت خیران و نیکوکاران بتوانیم در تامین اقلام جهیزیه آنها نیز به نحو مطلوب اقدام و آنها را نیز راهی خانه بخت کنیم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x