توقیف کامیون حامل تریاک

توقیف کامیون حامل تریاک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۶۰ کیلو تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در شهرستان خور و بیابانک خبرداد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از انتقال محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیون از جنوب کشور به سمت یکی از استان های شمالی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران این پلیس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خور و بیابانک حین کنترل یکی از محور های مواصلاتی این شهرستان موفق به شناسایی خودروی موصوف شده و در عملیاتی ضربتی اقدام به متوقف کردن آن کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو به بازرسی از آن پرداخته که در نتیجه مقدار ۶۰ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد بر مبارزه قاطع و مستمر پلیس با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ تأکید و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x