اجتماعی استان بین الملل تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی مرکزی

پیام تبریک حسین فسائی به مناسبت روزعرفه و عید قربان

مسول بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور در پیامی فرارسیدن دو روز بزرگ دینی، نهم ذی‌الحجه‌، روز پرفضیلت و معنوی عرفه و دهم ذی‌الحجه‌، روز عید سعید قربان را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور حسین فسائی متن پیام تبریک روز عرفه وعید قربان راصادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

دل در جوشش ناب عرفه، وضو می‌گیرد و در صحرای تفتیده عرفات، جاری می‌شود، آنجا که ایوان هزار نقش خداشناسی است. لب‌ها ترنم با طراوت دعا به خود گرفته و چشم‌هایمان بارش باران توبه را طلب می‌کنند. دل، بیقرار روح عرفات حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) شده است. پنجره باران‌خورده چشم‌ها از ضریح اجابت، تصویر می‌دهد و این صحرای عرفات است که با کلمات روحبخش دعای امام حسین(علیه السلام) و اشک عاشقان او بر دامن خود اجابت را نقش می‌کند.مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در اهمیت دعای عرفه فرموده اند:در دعای عرفه بهترین مطالبات و خواسته ها برای انسان مطرح می شود که اگر اینها را از خدا بخواهد و بگیرد می تواند برای او سرمایه باشد.در بخش دیگری از این پیام آمده است: عید قربان پاک‌ترین عیدها است، عید سرسپردگی و بندگی است. عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. عید قربان عید نزدیک شدن دل‌هایی است که به قرب الهی رسیده‌اند. عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است. عید قربان از آن رو عید نامیده شده است که بندگان را از تعلقات رهانیده و مهیای عروج می‌سازد.

اینجانب حسین فسائی روز نهم ذی‌الحجه‌، روز پرفضیلت و معنوی عرفه و روز دهم ذی‌الحجه‌، عید سعید قربان را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وبسیج جامعه اسلامی کارگران کشور و ملت عزیز ایران تبریک وتهنیت می گویم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x