اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی مرکزی

پایان ۳ روز نمایش لباس‌های محرمی بدون حضور معاون امور زنان رییس جمهور

پایان ۳ روز نمایش لباس‌های محرمی بدون حضور معاون امور زنان رییس جمهور

رویداد دیدار پس از سه روز در هتل همای تهران به پایان رسید و برخلاف اعلام قبلی مسئولان رویداد، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در این مراسم حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

آئین اختتامیه و معرفی برترین طرح‌های رویداد برکت دیدار، یکی از پیش رویدادهای دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، با محوریت طراحی لباس محرم و اربعین در حالی که طبق اعلام، عصر دوشنبه ۵ تیر ساعت ۱۹ در هتل هما در ساعت ۲۰:۴۵ و با یک ساعت و ۴۵ دقیقه تأخیر و بدون عذرخواهی مسئولان برگزار شد.

همچنین برخلاف اعلام قبلی مسئولان رویداد، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در این مراسم حاضر نشد و اعلام شد که این مراسم، مراسم اختتامیه نیست و مراسم اختتامیه نیز بعد از عید غدیر برگزار خواهد شد.

محمد جواد قاسمیان، دبیر اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در این مراسم، گفت: این رویداد بر اساس دغدغه و نیاز مردم طراحی شده بود و با بازخوردهایی که گرفته شد رویداد خوبی برگزار شد و امیدواریم با حمایت مسئولان از وزارت صنعت گرفته تا سایر مسئولان، مسئولانی که می‌توانند مسیر بودجه خود را به سمت دغدغه فرهنگی لباس بکشانند تا دسترس پذیر کردن لباس برای همه محقق شود.در ادامه مهدیه هاشم زاده، دبیر اجرایی رویداد برکت دیدار گفت: هدف ما تولید انبوه طرح‌ها بود که چندین تولیدکننده با طراحان ارتباط گرفتند و قرار است چند طرح تولید انبوه شود.

همچنین تور مجازی طراحی کردیم تا همیشه طرح‌ها و تولیدکنندگان در دسترس باشند. بسترهای فروش نیز طراحی شده و طرح‌ها در این بسترها برای فروش ارائه می‌شود.

در ادامه سید محمد هاشمی، جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز که از این رویداد بازدید و با تولیدکنندگان و طراحان گفت وگو کرد، ضمن اظهار امیدواری از اینکه این رویداد بر بازار لباس محرم و اربعین تأثیرگذار باشد از دست اندکاران این رویداد تشکر کرد.مداحی بخش دیگری از این مراسم بود.

همچنین در حاشیه برگزاری مراسم یکی از طراحان نسبت به روند برنامه رویداد دیدار انتقاد کرد و مطرح کرد که هیچ حمایتی از طرح او برای رسیدن به تولید انبوه نشد و حتی هیچ تولیدکننده‌ای به سراغ او نیامده است.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x