اجتماعی استان تصاویر

محموله ۱۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در اصفهان توقیف شد

محموله ۱۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در اصفهان توقیف شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۰۰ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق در عملیات مأموران انتظامی شهرستان”مبارکه” خبرداد.

سردار حمید علینقیان پور در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای طرح های مقابله ای با قاچاق کالا و ارز در استان، مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از اتوبوس پرداخته و موفق به کشف یک دستگاه خودپرداز ، یک دستگاه آسیاب صنعتی، یک دستگاه قهوه ساز و تعداد ۲۷ هزار و ۸۵۲ عدد انواع قطعات الکترونیکی که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مشکوفه را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه اتوبوس توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با خاطر نشان کردن این نکته که قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است، از عموم مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x