اجتماعی استان بهداشت تصاویر فرهنگ و هنر

برگزاری همایش استانی جوانی جمعیت

برگزاری همایش استانی جوانی جمعیت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

برگزاری همایش  استانی جوانی جمعیت در مورخ ۱۴۰۲٫۰۳٫۲۵


در راستای گرامیداشت روز ملی جمعیت با شعار محوری «سهم من از جوانی ایران» همایش استانی جوانی جمعیت با حضور رؤسای محترم ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی استان و پرسنل ستادی و محیطی شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  در تالار ابن سینا واقع در مرکز همایش های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲.۳.۲۵ برگزار گردید.
دکتر گله داری معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه ضمن خیر مقدم به مهمانان محترم به تبیین  شاخص های جمعیت پرداختند.
در ادامه دکتر شیرانی ریاست محترم دانشگاه و رئیس قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه اهمیت و لزوم  توجه به برنامه جوانی جمعیت بیان نمودند.


همچنین دکتر روح الامین رئیس محترم بیمارستان شهید بهشتی خدمات مرکز درمان ناباروری حضرت مریم را جهت حضار معرفی کردند.
سپس استکی مدیر کل محترم دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان نیز دستاوردهای ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان را بیان نمودند.
در پایان دکتر بانکی پور نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده نیز فرصت های موجود درارتقای نرخ باروری کلی در کشور را با اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و نقش مراقبین سلامت و بهورزان در این زمینه تشریح نمودند.در پایان نیز از فعالین عرصه جمعیت با لوح تقدیر و یادبود  تقدیر به عمل آمد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x