اجتماعی استان تصاویر

دستگیری خرده فروش مواد مخدر

دستگیری خرده فروش مواد مخدر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری یک نفر خرده فروش و کشف بیش از ۲ کیلو انواع مواد مخدر در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد .

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : در راستای طرح برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر با هدف پیشگیری از گسترش کانون های جرم در سطح شهرستان اصفهان مأموران این فرماندهی از اقدام مجرمانه فردی درخصوص نگهداری و توزیع مواد مخدر در یکی از محلات شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی ضربتی یک متهم را در این خصوص دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک کیلو و ۴۵۲ گرم حشیش و ۶۱۶ گرم سایر مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: پلیس با خرده فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و درچارچوب قانون برخورد می کند ضمن اینکه از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x