اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع)

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع)

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی فرارسیدن میلاد امام رضا(ع) را تبریک گفت. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی با تبریک میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) اظهار داشت: تعمق در سیره زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و عمل به سنت ایشان، پیروزی های ارزشمندی را می تواند در عرصه های مختلف زندگی شخصی و اجتماعی بشریت رقم بزند.
متن پیام به شرح زیر است:
میلاد شمس الشموس حضرت ثامن الحجج (ع) عرصه ای بی بدیل را در جهان بینی مسلمانان در مسیر دینداری و علم و اندیشه به وجود آورده، که تعمق در سیره زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و عمل به سنت ایشان، پیروزی های ارزشمندی را می تواند در عرصه های مختلف زندگی شخصی و اجتماعی بشریت رقم بزند.
سایه پر مهر وجود آن امام همام در ایران اسلامی، پناهگاه خیل دل شکستگان و حاجتمندانی است که به امید شفاعت او از دور و نزدیک راهی دیار توس می شوند و دل های دردمندشان را به دریای شفاعت و کرامتش دخیل می بندند.
اینجانب ضمن تبریک یازدهم ذیقعده، سالروز میلاد مبارک هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، محضر همه محبان و دوستداران آن امام همام، امیدوارم به برکت و هدایت های ملکوتی آن حضرت، از فیوضات ایشان بیش از پیش بهره مند گشته و از پروردگار بلندمرتبه توفیق کسب فیض از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را برای همگان مسألت می نمایم.

کریم زارع،مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x