اجتماعی استان تصاویر

دستبند پلیس بر دستان سارق طلاجات

دستبند پلیس بر دستان سارق طلاجات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق طلاجات منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش ۳ میلیارد ریال در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت سرقت طلاجات از منزلی در شهر اصفهان و شکایت مال باخته به پلیس ، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت به صورت ویژه در دستور کار مأموران  کلانتری ۱۵ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود:  مأموران با بررسی میدانی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی سرانجام یک نفر سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی شامل ۳ سکه بهار آزادی، یک حلقه النگو، یک عدد انگشتر،  2 عدد زنجیر با پلاک، یک عدد دسنبند که ارزش آنها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال بود کشف شدند.

وی ادامه داد : متهم که در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقتی بود در مواجهه با اسناد و مدارک ارائه شده از سوی پلیس به سرقت طلاجات از منزل مال باخته اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی  برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ بساطی در خاتمه از شهروندان خواست نکات ایمنی و مراقبتی را در هنگام ترک منزل رعایت کرده ، از نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد واسناد و طلاجات درمنزل خودداری و منزل خود را به تجهیزات ضد سرقت نظیر دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x