اجتماعی استان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خبر داد: اجرای ویژه‌ برنامه های دهه کرامت در پایانه های مسافربری شهر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خبر داد: اجرای ویژه‌ برنامه های دهه کرامت در پایانه های مسافربری شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از اجرای ویژه‌ برنامه های مختلفی همچون دخترانه، جشن شادمانه، آئین بدرقه زائران بارگاه منور حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، برپایی میز خدمت و جشن ولادت امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت در پایانه های مسافربری اصفهان خبر داد.

ابوالفضل توکلی با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های دهه کرامت با همکاری کانون خدمت رضوی استان و کانون زیارت رهپویان آسمان هشتم با تقارن سالروز آزادسازی خرمشهر همراه شده و از ۳۱ اردیبهشت‌ماه همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و با ولادت امام رضا(ع) به‌پایان می‌رسد.

او افزود: هدیه ویژه سازمان پایانه‌ها به شهروندان و مسافران اصفهان به‌مناسبت روز دختر و دهه کرامت، ارایه ۵۰ درصد تخفیف استفاده از شهربازی «شهر عجایب» واقع در طبقه زیرین پایانه‌های مسافربری صفه به مدت ۱۰ روز از ابتدا تا انتهای دهه کرامت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان توضیح داد: ویژه‌برنامه «دخترانه» روز ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن شماره چهار پایانه‌های مسافربری کاوه با همکاری پویش «فرشتگان سرزمین من» برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: سازمان پایانه‌ها با همکاری شهربازی شهر عجایب، «جشن شادمانه» را همراه با مسابقه و اهدای جوایز روز ۳۱ اردیبهشت‌ و یکم خردادماه از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در شهربازی عجایب برپا می‌کند.

توکلی از آئین بدرقه زائران بارگاه منور حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) خبر داد و گفت: این مراسم از ۳۱ اردیبهشت‌ماه همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) تا دهم خردادماه همزمان با ولادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در پایانه مسافربری کاوه با حضور خادم‌یاران در سکوهای مسافربری پایانه کاوه از ساعت ۱۵:۳۰ برپا می‌شود.

او برپایی میز خدمت توسط کانون خدمت رضوی به‌همراه مشاوره را از دیگر برنامه ها در دهه کرامت دانست و اضافه کرد: از دیگر برنامه‌ها، افتتاح «ایستگاه خدمات زائر در پایانه کاوه اصفهان» است و افتتاح «ایستگاه مطالعه مسافر» برای نخستین‌بار در اصفهان انجام خواهد شد.

او ادامه داد: جشن ولادت امام رضا(ع) روز دهم خردادماه، ساعت ۱۵ در پایانه کاوه به‌همراه مراسم ویژه «چهارشنبه‌های امام رضایی» و آئین بدرقه و پرچم‌گردانی آستان مقدس رضوی با همکاری کانون خدمت‌رضوی و زیارت رهپویان آسمان هشتم به‌عنوان پایان‌بخش برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x