اجتماعی استان تصاویر

توقیف موتورسیکلت قاچاق

توقیف موتورسیکلت قاچاق

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی درگفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی اقدام به متوقف کردن این موتور سیکلت کرده که پس از بررسی های انجام شده مشخص شد موتورسیکلت قاچاق و فاقد هرکونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام اینکه کارشناسان مربوطه ارزش موتورسیکلت توقیفی را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه راکب موتور سیکلت پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می کند و در این راستا پلیس همواره با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد و از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x