اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

بیانیه دکتردانیال سجودی به مناسبت هفته کاروکارگر

بیانیه دکتردانیال سجودی به مناسبت هفته کاروکارگر

دکتر دانیال سجودی، جانشین فرماندهی قرار گاه و رئیس کارگروه های جهاد سازندگی کارگران کشور،درپیامی بیانیه هفته کارو کارگر راصادر کرد.

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر دانیال سجودی، بیانیه ای برای هفته کاروکارگر صادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند: ” الحق که کارگران علاوه بر انجام دادن وظائف شغلی ، وظایف انقلابی و کشوری را هم خوب انجام دادند.

“کارگران،کارفرمایان،کارآفرینان و تمامی دست اندرکاران عرصه کار و تولید نقش بی نظیر و تعیین کننده ای در شکوفایی اقتصاد کشور دارند.

آنهافرماندهان،افسران و سربازان و رزمندگان بی ادعای عرصه جهاد اقتصادی و تولید ملی هستند که همیشه سینه خود را در برابر هجمه های اقتصادی دشمن به سفره های مردم کشور سپر می کنند و تلاش می کنند که مشکلات اقتصادی جامعه و کشور اسلامی مان را رفع نمایند.

چرخه صنعت و تولید وابسته به دستان پینه بسته کارگران بوده ولی خود همیشه قربانیان اصلی شرایط نامساعد اقتصادی بوده اند.

در سال ۱۴۰۲سالی که حضرت آقا این سال را به نام سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری نموده اند.

ارزش و اهمیت کار دست اندرکاران عرصه کار و تولید بیش از پیش بوده ، بلکه به عنوان مهمترین موضوع در شرایط کنونی کشورمیباشد.

سطح پایین حقوق و دست مزد کارگران موجب شد تا رکود حاکم بر اقتصاد کشور بر پیکره جامعه کارگری تحمیل شود.

امروز جنگ ناجوانمردانه اقتصادی که از سوی استکبار جهانی علی الخصوص آمریکا و هم پیمانان صهیونیستی-سعودی آنها در قالب تحریم های ظالمانه بر ملت بزرگ ایران تحمیل شده است به همراه سوء مدیریت داخلی، تولید و واشتغال داخلی را با تهدید مواجه کرده است و موجب شده تا هم تولید کننده و کارگر ایرانی و هم مردم به عنوان مصرف کننده دچار ضررهای فراوانی گردند.

البته میشد جلوی تمامی این ضررها را با گوش جان سپردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری و اعتماد نکردن به آمریکا و اذناب اروپایی اش گرفت.

وقتی معظم له چند سال پیاپی، اقتصاد مقاومتی و بحث حمایت از تولیدات داخلی را از مردم و مسئولان مطالبه می کنند نشان می دهد که در این مورد اتفاق خاصی رخ نداده و نتوانسته ایم کاری انجام دهیم.

با توجه به اینکه بسیج مرحم دردهای جامعه است برای التیام دردهای کارگران با تشکیل بسیج کارگری به دنبال یاری رساندن به این بخش محروم جامعه است.

دکتر دانیال سجودی ضمن تبریک به مناسبت هفته کارو کارگر اعلام می دارد : به دنبال تقویت روحیه انقلابی و جهادی در قشر زحمتکش کارگران و در تمامی دست اندرکاران عرصه کار و تولید است و دراین راستا باید مسئولان و مدیران اقتصادی نیز با بسیج کارگری برای دست یابی به این هدف مهم همراهی داشته باشند.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x