اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه

پیام تبریک مهندس مجید مالکیان نوری به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

مهندس مجید مالکیان نوری ، مهندسی تکنولوژی مکانیک ، پژوهشگر علوم ارتباطات اجتماعی ، پژوهشگر تحولات سیاسی و اقتصادی و سینما دار نوستالژی ایران در پیامی عید سعید فطر را به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مهندس مجید مالکیان نوری پیام تبریک عید سعید فطر راصادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

روز عید سعید فطر ، پایان ماه مبارک رمضان و شروع به کارگیری درسهایی است که در این ماه آموخته ایم.خوشا به حال آنها که عاشقانه به استقبال ضیافت الهی رفته، وجود خود را با زمزمه های دعا و نوای دلنشین مناجات صفا کردند و با درک لیله القدر که بهتر از هزار ماه است، راه سعادت و نیکبختی را پیش گرفته و اینک با اطمینان به استقبال عید سعید فطر می‌روند.

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

فرا رسیدن عید سعید و فرخنده فطر، عید عاشقان عبودیت و پرستش را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تبریک و تهنیت و شاد باش عرض کرده و سلامتی و توفیق روز افزون هموطنان مؤمن و روزه دار و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند سبحان مسألت دارم.

مهندس مجید مالکیان نوری ، مهندسی تکنولوژی مکانیک ، پژوهشگر علوم ارتباطات اجتماعی ، پژوهشگر تحولات سیاسی و اقتصادی و سینما دار نوستالژی ایران

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x