اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه سیاسی

پیام تبریک دکترحسین فسائی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دکترحسین فسائی مسؤل بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور درپیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سپاهیان کشور. فرماندهان سپاه و مقام معظم رهبری تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکترحسین فسائی پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با ابتکار و هوشمندی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ برای صیانت از انقلاب اسلامی و تحکیم پایه های دستاورد بزرگ تاریخی ملت ایران در داخل کشور، تشکیل شد، به مثابه دژ استوار و مستحکمی با اقتدار همراه و همگام با انقلاب در صحنه های مختلف و خطیر رسالت خود بویژه مهار توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی در داخل درخشید.

سپاه پاسداران که در ماموریت های خطیر خود در حراست از کیان نظام، حفظ تمامیت ارضی میهن اسلامی، صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب و حضور در دوران دفاع مقدس با جانفشانی و از خودگذشتگی کاملا موفق عمل کرد، اندک اندک به نهادی گسترده و فراگیر برای پاسخگویی به نیازهای مهم کشور در حوزه های مختلف جهادی و سازندگی بدل شد بنحوی که امروز نمی توان نقش اثرگذار و نافذ این نهاد انقلابی خاصه ظرفیت والای بسیج را در بخش های گوناگون نادیده گرفت.

سپاه پاسداران دیوار مستحکم و غیرقابل نفوذ در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی و مقابله با انواع تهدیدها و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) بوده و در این مسیر استوار و ثابت قدم به پیش می رود.به فضل الهی، پس از گذشت بیش از ۴ دهه از حیات پربار انقلاب اسلامی، نهال نوپای سپاه پاسداران به ثمره خون شهدای سرافراز و فداکاری و ازخودگذشتگی مردان انقلابی و بی ادعا به درختی تنومند و پرثمر مبدل گردیده که استکبار جهانی و اذناب زبون آن در برابر اقتدار و عظمت این نهاد انقلابی عاجز مانده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار دلها و مرد میدان و عمل، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تاسیس این نهاد انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب، فرماندهی کل قوا، همه پاسداران جان برکف خاصه فرماندهی و خانواده‌های معززشان تبریک می گویم و برای جان برکفان سپاه پاسداران در راه رسالت های بلند و خطیرشان، از درگاه خداوند قادر متعال، سربلندی، عزت و توفیق روزافزون مسئلت دارم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x