پیام تبریک دکترحسین فسائی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

دکترحسین فسائی درپیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به مقام معظم رهبری وبسیج جامعه اسلامی کارگران کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر حسین فسائی مسؤل بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور پیام تبریک عید سعید فطر را صادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمَّ اِنِّی اَسْأَلُک خَیرَ ما سَأَلَک بِهِ عِبادُک الصّالِحُونَ وَ اَعُوذُ بِک مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُک المُخْلَصُونَ

خداوند منان را شاکرم که توفیق حضور در این ضیافت الهی را نصیب ما نمود و امیدوارم که تمامی همکاران گرامی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور از حسنات و فیوضات عظیم ماه مبارک رمضان کمال بهره را برده باشند.پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است.

رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافتگاه وصال.و اینک عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار فرا می‌رسد. عید فطرت‌های روشن که در نخستین روز از ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می‌کنند و براستی روزی‌است که خداوند متعال آن را از میان دیگر روزها برگزید تا برای بندگانش این فرصت فراهم آید که نزد حضرت او گرد آیند، بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگی بجای آورند.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ، و بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسالت می نمایم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x