اجتماعی استان بین الملل تصاویر فرهنگ و هنر

شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه دینی و انسانی است

شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه دینی و انسانی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سردار محمدرضا میرحیدری در پیامی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و خداجوی استان همگان را برای حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. در متن این پیام آمده است:

« روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که هوشمندانه جمعه آخر ماه رمضان هر سال را به این عنوان نامگذاری کردند و با این اقدام تاریخی خود جهان را بر علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس  خروشاندند .

امروز قدس نه تنها متعلق به مسلمانان است بلکه قلب تمامی مردم جهان از کوچک و بزرگ گرفته تا پیر و جوان برای آن می تپد و دل هر انسانی با مشاهده مظلومیت ساکنان سرزمین اشغال شده فلسطین به درد می آید.

بی تردید شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه دینی و انسانی است و ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی برای ادای وظیفه خود فردا همزمان با موج خروشان جامعه جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته و فریاد تظلم خواهی آنان را به گوش جهانیان خواهند رساند.

مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و ادای احترام به روح بلند همه شهدای راه آزادی قدس شریف از عموم مردم استان دعوت می کند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از همیشه حضور یابند.

نیروهای انتظامی نیز ب همراه خانواده های خود همگام و همدوش با سایر امت حزب اله علاوه بر تامین امنیت مراسم در جای جای استان اصفهان در راهپیمائی فردا شرکت کرده و فریاد انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی سرخواهند داد و یک بار دیگر با آرمان های امام (ره) و شهدا پیمان بسته و اعلام خواهند کرد که تا آخرین قطره خون پشتیبان ولایت و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی خواهند بود.»

محمدامین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x