بین الملل تهران چندر رسانه سیاسی

پیام تسلیت جانشین فرماندهی قرارگاه و رئیس کارگروه های جهاد سازندگی کارگران کشور به مناسبت شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی

دکتردانیال سجودی جانشین فرماندهی قرارگاه و رئیس کارگروه های جهاد سازندگی کارگران کشور درپیامی شهادت میلاد حیدری ومقداد مهقانی رابه رهبر انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدا تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش شیوا انصاری معاونت رسانه بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور: دکتر دانیال سجودی جانشین فرماندهی قرارگاه و رئیس کارگروه های جهاد سازندگی کارگران کشور پیام تسلیت شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی را صادر کردند.

متن پیام به این شرح می باشد :

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاه و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین.

حضرت محمد صلی الله علیه و آله: شهادت برترین مرگ ها است.

شهادت « میلاد حیدری و مقداد مهقانی » را محضر حضرت ولی عصر (عج) و خدمت رهبر انقلاب اسلامی و خانواده معظم و محترمشان تسلیت و تهنیت عرض مینمایم .

ما امروز امنیت کشورمان و دوری از جنگ های داعش را مدیون فداکاری همچون شهیدان « میلاد حیدری و مقداد مهقانی » عزیز مدافعین حرم در سوریه هستیم .

سربازان و فرماندهان ایرانی برای کمک به ملت سوریه و دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مبارزه با داعش در محل ظهورش، جان فشانی و فداکاری کردند، آن ها از خانواده و جان و مال خود گذشتند تا اجازه ندهند دشمن در منطقه خلیج فارس جولان دهد و به مرزهای ایران نزدیک شود.فداکاری و از خود گذشتگی آن ها را در یادها زنده نگه می داریم.

شاید بسیاری بودند و هستند که جرات مقابله و رودررو شدن با نیروهای جلاد داعش را نداشتند و ترس تمام وجوشان را فراگرفته بود. ما مدیون تمام کسانی هستیم که شجاعانه به میدان نبرد رفتند تا در آسایش زندگی کنیم.

واقعاً یکی از معجزات انقلاب اسلامی همین شتافتن جوان های ما در این دوره برای مقابله و مواجهه‌ با دشمنان عنود و خبیث در خارج کشور بود؛ این یکی از معجزات انقلاب است.

 « مقام معظم رهبری »

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x