اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه سیاسی

پیام تبریک استاد عباس صیادی به مناسبت حلول ماه رمضان

درگفتگوی ویژه استاد عباس صیادی با شیوا انصاری خبرنگاراحوال نیوز ایشان حلول ماه مبارک رمضان را به محضر رهبر انقلاب اسلامی و روزه داران تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

استاد عباس صیادی تهیه کننده، کارگردان، بازیگر، پژوهشگر بازیگری آموزش فیلم پیام تبریک حلول ماه مبارک رمضان راصادر کردند.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَّ رَبَّ شَهْرِ رَمَضانَ الَّذى اَنْزَلْتَ فیهِ الْقُرْآنَ وَافْتَرَضْتَ على عِبادِکَ فیهِ الصِّیامَ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ”

رویش هر جوانه در بهار، تجلّی جلوه‌ای از جمال خداوند است و عـید نوروز فرصتی دوباره برای اصلاح و زمینه‌ای برای تحـول و نو شدن باورها، نگرش‌ها، اندیشه‌ها و رفتارها است.

رمضان، ماه عبادت‌، ماه نیایش‌ و ماه بندگی‌های خالصانه فرا رسید و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماهش را بر ما ارزانی داشت تا با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌(ص) و ائمه اطهار(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم و از لابه لای لحظه‌های ناب دعا و سجاده‌هایمان لذت مهمانی پروردگار را درک ‌نمائیم.

در سالی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با توجه به اهمیت آن، سال ۱۴۰۲ را سال “مهار تورم‌، رشد تولید” نام گذاری نمودند، امیدواریم با هماهنگی، همدلی و اطاعت از فرمایشات رهبری در این مسیر گام برداریم و در سال جدید به لطف خدا و با تلاش و همت مضاعف در بخشهای مختلف شاهد اتفاقات خوبی، باشیم.

اینجانب فرا رسیدن این ماه عزیز را به حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و روز داران تهنیت می گویم و با آرزوی بهترین دستاوردها در ماه مبارک رمضان ،استجابت دعای همه عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x