اجتماعی استان تصاویر مرکزی

توقیف محموله ۵۰ کیلویی تریاک

توقیف محموله ۵۰ کیلویی تریاک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله ۵۰ کیلویی تریاک و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی فعال و هدفمند در یکی از روستاهای این شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده واحد گشت قصد متواری شدند از محل را داشته که مأموران با هوشیاری و سرعت عمل خودرو را متوقف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی انجام شده از خودرو موفق به کشف ۵۰ کیلو تریاک می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان شد: پلیس همچون همیشه قاطعانه و درچارچوب قانون با سوداگران مرگ برخورد می کند ضمن اینکه از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمدامین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x