اجتماعی بین الملل تصاویر سیاسی

بشار اسد: غرب، جنگ جهانی سوم را آغاز کرده است/ تنها در صورتی با اردوغان دیدار می کنم که از شمال سوریه عقب‌نشینی کرده و دیگر از تروریست‌ها حمایت نکند‌

بشار اسد: غرب، جنگ جهانی سوم را آغاز کرده است/ تنها در صورتی با اردوغان دیدار می کنم که از شمال سوریه عقب‌نشینی کرده و دیگر از تروریست‌ها حمایت نکند‌

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

بشار اسد: غرب، جنگ جهانی سوم را آغاز کرده است. تنها در صورتی با اردوغان دیدار میکنم که از شمال سوریه عقب‌نشینی کرده و دیگر از تروریست‌ها حمایت نکند‌. بشار اسد رئیس جمهور سوریه: غرب، جنگ جهانی سوم را در قالب یک جنگ نیابتی به دست نازی‌ها در اوکراین و به دست تروریست‌ها در سوریه آغاز کرده، اما سلاح‌های مدرن، به‌ویژه سلاح‌های هسته‌ای، اجازه نمی‌دهند که رویارویی به قالب سنتی جنگ جهانی تبدیل شود.
اردوغان بخاطر جنایت‌های چندین ساله در منطقه و علیه همسایگان خود، باید ادب می‌شد که ظاهرا شده
وقتی داعش در نبرد دولت صهیونیستی الهام علیف در باکو علیه ارمنستان مسیحی، و در نبرد تحمیلی ناتو علیه روسیه و شرق در جنگ اوکراین حاضر می‌باشد، چه تفسیری باید از آن کنیم؟! داعش تحت حمایت اسرائیل و آمریکا و انگلیس، همزمان دشمن مسیحیان ارتودکس، شیعیان و اهل‌سنت منتظر ظهور، ایرانی‌ها، سوری‌ها، عراقی‌ها، یمنی‌ها، لبنانی‌ها و تمامی آزادگان جهان است!
ترکیه پس از خسف حرستا و خروج مارقه‌الشام، وارد نبرد بزرگ با کردهای سوریه شده و تا جزیره شام پیشروی کرده و در نهایت در جنگ قرقیسیا با سفیانی و غرب خواهد جنگید.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x