اجتماعی استان تصاویر مرکزی

انهدام باند ۵ نفره سرقت خودرو

انهدام باند ۵ نفره سرقت خودرو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” از متلاشی شدن باند ۵ نفره سرقت خودرو و کشف۱۴ دستگاه خودروی مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : درپی وقوع چند فقره سرقت خودرو در این شهرستان بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : در این راستا مأموران با بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی باند ۵ نفره ای از سارقان خودرو در این شهرستان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی موفق شدند متهمان را در مخفیگاه شان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان  اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی مأموران از مخفیگاه متهمان ۱۴ دستگاه خودروی مسروقه کشف شد تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطر نشان کرد: رعایت توصیه ها و آموزش های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت می تواند زمینه بروز جرائم در جامعه را کاهش دهد لذا از شهروندان می خواهیم ضمن رعایت این نکات پیشگیرانه،درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمدامین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x