اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خبر داد:بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی سازمان پایانه‌ها با اعتبار ۹۸ میلیارد ریال

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خبر داد:بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی سازمان پایانه‌ها با اعتبار ۹۸ میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی این سازمان با ۹۸میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

ابوالفضل توکلی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، بازسازی و مرمت پایانه‌های مسافربری پنج‌گانه شهرداری اصفهان و راه‌اندازی دوباره شهربازی شهر عجایب، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های این سازمان بازسازی و مرمت فاز اول و دوم سرویس‌های بهداشتی پایانه مسافربری کاوه است که با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه بازسازی و مرمت ۶ نمازخانه در پایانه مسافربری کاوه با ۵ میلیارد تومان اعتبار انجام شده است، افزود: بازسازی و مرمت گلخانه پاسیوهای پایانه مسافربری کاوه با هفت میلیارد ریال اعتبار و اصلاح شبکه روشنایی، اجرا و نصب چراغ‌های اس.ام.دی سالن و سکوی پایانه‌ها با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های سازمان پایانه‌ها به‌شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان و مسئول کمیته امور پایانه‌های مسافربری برون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: خرید و نصب تجهیزات مبلمان شهری و زیباسازی با ۱۱ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است و شهربازی شهر عجایب پایانه صفه نیز با مشارکت بخش خصوصی دوباره راه‌اندازی شده است.

او با بیان اینکه این پروژه‌ها در مدت زمان کمتر از ۶ ماه اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای خدمت به مسافران انجام شده تا در فضایی آرام از امکانات رفاهی، خدماتی و بهداشتی مطلوبی بهره مند شوند.

لازم به ذکر است، شهربازی «شهر عجایب» واقع در قسمت جنوبی ورودی شهر اصفهان در پایانه مسافربری صفه، از زمان ایام شیوع کرونا تاکنون به مدت چهار سال تعطیل بود. این مجموعه سرپوشیده با مساحت بیش از ۳۷۰۰ متر مربع با ۵۰ دستگاه بازی، فعالیت خود را به‌طور رسمی با حضور بخش خصوصی آغاز کرده و در ایام نوروز ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۲۴ با اجرای برنامه‌های متنوع پذیرای مسافران و شهروندان است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x