اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی

احرار ۲۱ زندانی غیر عمد در لامرد

به همت گروه جهادی ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد در لامرد آزاد شدند.

به گزار ش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

💢به همت گروه جهادی احرار لامرد صورت گرفت؛

✅یک خانواده بوشهری ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرد

✅کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی از تخفیف و مختومه شدن پرونده زندانیان

📍به گزارش محمود صابری زاده خبرنگار لامرد ومهر، احمد قائدی مدیر گروه جهادی احرار در گفت وگو با خبرنگار سبحان لامرد ومهر از آزادی ۲۱ زندانی غیر عمد خبر داد و گفت: طی رایزنی ها و صحبت هایی که به همت نکوکار بوشهری از دلوار انجام شده است پنج نفر خانم و ۱۶ نفر آقا به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

📍قائدی ضمن تشکر و قدردانی از این خیر بوشهری افزود: خانواده نیک اندیش بوشهری به دلیل سال نو میلادی و خیرات و مبرات اموات و پدر متوفی خانواده، در اقدامی تحسین برانگیز این مهم به سرانجام رسید.

📍او ادامه داد: در یکسال گذشته ۸۹نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با ۴۳ فراخوان و با مشارکت مردمی و کمک های خیرین به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

📍وی، با بیان این مطلب که ۱۲ نفر از زندانیان عمد با وساطتت و ریش سفیدی بزرگان از زندان رهایی یافته، تصریح کرد: مجموع آزادی زندانیان تاکنون ۱۰۱ نفر بوده که ۱۵ خانم و۸۶ نفر آقا بوده اند.

📍 احمد قائدی مدیر گروه جهادی احرار، جمع هزینه پرونده های مختومه و تخفیف گرفته شده و همچنین کمک هزینه گروه جهادی احرار را حدود ۱۰میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: گروه جهادی احرار در بین مردم منطقه شناخته شده است و مردم از این گروه حمایت می کنند.

🔶خبرنگار/ محمود صابری زاده

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x