اجتماعی استان تصاویر مرکزی

دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت

دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر در گیری منجر به فوت، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۵ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد یکدستگاه موتورسیکلت ۳ ترکه با ۴ نفر در محل  درگیر شده  و پس از مصدوم کردن این افراد به وسیله چاقو از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان عنوان داشت:  هر ۴ فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند که یک نفر از آنها بعلت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرده  و ۳ نفر دیگر نیز که به شدت زخمی شده بودند در بیمارستان بستری شدند.

سرهنگ بساطی گفت: ماموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را برای شناسایی ضاربان آغاز کرده و در کمتر از ۲۴ ساعت موفق شدند  محل اختفای آنها شناسایی  و هر ۳ ضارب  را دستگیر کردند که یکی از متهمان در تحقیقات صورت گرفته  به ارتکاب قتل اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه  قاتل و سایر ضاربان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و راهی زندان شدند بیان داشت: کینه جوئی و انتقام گیری های شخصی از عمده ترین عوامل نزاع و درگیری بوده که نهایتا منجر به ضرب و جرح و یا قتل می شود.

محمدامین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x