اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

پیام تبریک دکتر حسین فسائی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر ( علیه السلام ) وروز جوان

پیام تبریک دکتر حسین فسائی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر ( علیه السلام ) وروز جوان

دکتر حسین فسائی، درپیامی میلاد حضرت علی اکبر ( علیه السلام ) و روز جوان رابه رهبر انقلاب اسلامی، و خانواده شهدا وجوانان برومند ایران تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز : دکتر حسین فسائی، پیام تبریک میلاد حضرت علی اکبر ( علیه السلام ) وروز جوان را صادرکردند.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

دوران جوانی مرحله تکامل قدرت و توان جسمی است و گرایش به بالندگی و نوآوری در نسل جوان، بیش از اقشار دیگر است، جوانان قلب‌هایی پاک و افکاری دست نخورده دارند و شور و جوشش انقلابی در آنها بیشتر است.حضرت علی اکبر (علیه السلام ) اولین شهید عاشورا از بنی هاشمی بود. شجاعت و دلاوری ایشان و رزم آوری و بصیرت دینی و سیاسی او، در سفر کربلا به ویژه در روز عاشورا تجلی کرد. امام حسین ( علیه السلام )، حضرت علی اکبر (علیه السلام ) را عصاره بنی هاشم و شبیه ترین مردم به پیامبر( صل الله علیه واله ) دانسته، فرمودند: هر وقت دلمان برای رسول الله تنگ می شد، مشتاق زیارت علی اکبر می شدیم و زیارت و ملاقات او بود که دلمان را در فراق پیامبر ( صل الله علیه و آله و سلم ) تسلی می بخشید. پس اگر کسی شیفته جمال و کمال پیامبر ( صل الله علیه واله ) است، می تواند از رخسار و فضایل علی اکبر هم به پیامبر( صل الله علیه و آله و سلم ) برسد.رسول اکرم(صل الله علیه و آله و سلم) نیز پیرامون جوانان فرمودند« خداوند عزوجل دوست دار جوانی است که جوانی اش را به اطاعت خدا می‌گذراند».

اینجانب فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت ائمه اطهارعلیه السلام تخصیصاً ولادت حضرت علی اکبر( علیه السلام ) و روز جوان را به محضر قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) و عموم مردم عزیز، شهیدپرور، ولایتمدار و جوانان برومند و مومن ایران تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند قادر متعال توفیق بهره مندی از این ماه پر فضیلت را مسئلت می نمایم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x