اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی فرهنگ و هنر

روایتی از سازندگی و همدلی در لامرد

گروه جهادی سازندگی و همدلی در لامرد این روزها روایتگر مهربانی و ایثار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اعضای این گروه طی ماه های گذشته سعی کردند مرهمی بر زخم محرومان باشند.

💠به گزارش محمود صابری زاده خبرنگار مهر، یکی از گروه‌های جهادی شهرستان لامرد که در همهٔ مواقع سال پای کار است و به یاری آسیب‌دیدگان و نیازمندان می‌شتابد، گروه جهادی سازندگی و همدلی واقع در شهرستان لامرد است.

این گروه جهادی در طیف گسترده‌ای از امور نقش مؤثری را ایفا کرده است. از تهیه مصالح ساختمانی با همت و همراهی خیرین و مردم گرفته تا ساخت سرویس بهداشتی، همراه و یاری‌گر آسیب‌دیدگان و نیازمندان بوده و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذاری نکرده است.

گروه جهادی سازندگی وهمدلی شهدای لامرد و مهر، جهت رفع محرومیت و کمک به افراد نیازمند در شش ماهه سال جاری کمک های شایانی را انجام داده که برای تعدادی از افراد نیازمند خرید مصالح ساختمانی و انجام امورات ساختمانی را به صورت عملیاتی و گسترده انجام داده است.

فعال جهادی، علی پولادوش خندقی مسول گروه جهادی سازندگی وهمدلی شهدای لامرد و مهر در این باره به خبرنگار مهر گفت: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ کارهای بزرگی را جهت ساخت وساز افراد نیازمند انجام داده ایم که جا دارد از تمامی عزیزان همدل و همراه بویژه تیم تاسیسات سازندگی همدلی این گروه تشکر و قدردانی داشته باشم.

وی افزود: فعالیت این گروه جهادی به صورت شبانه روزی است و با برنامه ریزی از قبل تعیین شده دوستان جهادی با عشق و علاقه پای کار می آیند.وی اذعان کرد: جوانان و نوجوانان بسیجی بصورت گمنام در کارهای جهادی حضور پیدا می کنند و با کمال افتخار به محرومان خدمت رسانی می کنند.او گفت: در شس ماهه اول سال جاری هزینه ای بالغ بر ۲۲۰میلیون تومان در این مسیر هزینه شده که تمامی این هزینه ها توسط خیرین و مردم عزیز بوده است.

علی پولادوش ادامه می‌دهد: دست به دست هم دادن و در این امر خداپسندانه مشارکت فعال داشتن، و جهادی گونه فعالیت کردن آرزوی همیشگی بنده بوده و هست.وی به خبرنگار مهر گفت: علی‌رغم این‌که بعضی از روستاهای شهرستان لامرد محروم هستند، اما در مواقع نیاز از هیچ کمکی به هم‌وطنان آسیب‌دیدهٔ اقصی نقاط کشور نیز دریغ نمی‌کنیم.پولادوش خندقی تصریح کرد: با همت نیروهای مخلص جهادی از سال گذشته تا کنون کمک‌های قابل توجهی جهت بازسازی و تعمیرات واحدهای مسکونی خانواده‌های بی بضاعت انجام شده است.

مسئول این گروه جهادی افزود: نیروهایی که در حال ساخت و ساز و تعمیر منازل افراد بی بضاعت هستند همه از نیروهای متخصص و کاربلد در حوزه‌های مختلف عمرانی می‌باشند.

💫خبرنگار/محمود صابری زاده

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x