اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی

پیام تبریک دکترسید عظیم جولازاده حسینی به مناسبت مبعث پیامبراکرم

جانشین جمعیت ایثارگران ولایتمدار کشور دکترسیدعظیم جولازاده حسینی مبعث پیامبر اکرم (ص) را به محضر امام زمان (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای ( مده ظله العالی) تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جانشین جمعیت ایثارگران ولایتمدار کشور پیام تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) راصادر کردند.

به گزارش خبرنگار احوال نیوز متن پیام دکتر سید عظیم جولازاده حسینی به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اقرأ… بخوان..؛ که قلب بشر بی قرار توستفصل خزان گذشت، طلوع بهار توست۲۷ ماه رجب ، یادآور واقعــه عظیم عالم خلقت ، مبعث و معراج فخر کائنات و خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) می باشد مبعث و معراجی که سراسر رحمت و هدایت و سعادت برای بشریت در طول تاریخ بوده و تا ابد نیز چنین خواهد بود.

امروز جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام با انقلابی که با هدایت و سکان دارای رهبری تربیت یافته در مکتب پیامبر(ص) ، به وقوع پیوست و متولد شد ، در جهت حفظ و ارتقاء ارزش ها با دشمنان انسانیت و همه ستمگران جهان مبارزه می کند و رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب بر حق امام عصر (عج) پرچمدار ترویج آموزه های بعثت و آشنایی بشریت با این مبانی الهی است.

اینجانب سالروز برگزیده شدن خوبترین خلقت خدا ، رسول نور و روشنی حضرت محمد (ص) را به محضر امام زمان ( عج ) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای (مده ظله العالی ) و همه احاد ملت ایران تبرک عرض نموده و از خداوند منان موفقیت و بهروزی همگان را به یمن این روز بزرگ آرزومندم .

و من الله التوفیق

سیدعظیم جولازاده حسینی

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x