اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه سیاسی

پیام تبریک رئیس سیاستگذاری انجمن بین الملل سیاست خارجی فدراسیون روسیه به مناسبت ۲۲ بهمن

دکتر دانیال سجودی

رئیس سیاستگذاری انجمن بین المللی سیاست خارجی فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برقراری عدالت حضرت علی (ع) را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر دانیال سجودی پیام تبریک فرارسیدن سالگرد ۲۲ بهمن راصادر کردند.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرّحمن الرّحیم

و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاه و السّلام علی سیّدنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی آله الاطیبین الاطهرین المنتجبین سیّما بقیّه الله فی الارضین.

ایام الله دهه فجر یاد آور رشادت ها و جانفشانی های مردم ظلم ستیز و حق طلب ایران اسلامی در سایه بنیان گذاری انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان الله علیه) و با رهبری حضرت ولیعصر مهدی موعود (عج) به ملت بزرگ ایران اسلامی هدیه شده است .

۲۲ بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت«مقام معظم رهبری»٢٢ بهمن در حالی فرارسیده است که ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلابی اسلامی را جشن می گیرد، انقلابی که امروز به نهضت مقاومت و ایستادگی برای آزادیخواهان جهان اسلام و محور مقاومت در برابر استکباران جهانی تبدیل شده است.

۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷، روز خروش ملتی است که سرود رهایی را به رهبری حضرت امام خمینی رحمه الله علیه سر دادند به راستی که در این روز الهی، طلوع حق به حقیقت پیوست. پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است، این انقلاب تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در ۲۲ بهمن، روز رهایی ملت بزرگ ایران، اسلام حضرت رسول اکرم (ص) تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.

اینجانب سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به صاحب الزمان حضرت مهدی موعود (عج) مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)،‌ امام مهربان امت امام خمینی (ره)، ارواح پاک و مطهر همه شهیدان گلگون کفن و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گویم و برای عاقبت بخیری همه مردم کشور عزیز و اسلامی از درگاه یگانه بی‌همتا مسئلت می‌کنم به همه ما توفیق خدمت شایسته به مردم بزرگ ایران اسلامی عطا کند تا بتوانیم شکرگزار نعمت عظیم انقلاب اسلامی باشیم.

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x