اجتماعی استان تصاویر مرکزی

کشف ۲ میلیارد اموال مسروقه از مخفگیاه سارقان منزل

کشف ۲ میلیارد اموال مسروقه از مخفگیاه سارقان منزل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری ۲ سارق منزل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و کشف بیش از ۲میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه آنها خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی از محلات شهرستان خمینی شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان  قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات برای دستگیری سارق یا سارقان ادامه داشت تا اینکه  شهرستان با سرنخ های به دست آمده ۲ سارق که با همدستی هم اقدام به این سرقت ها کرده بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: نهایتاً کارآگاهان پس از شناسایی مخفیگاه متهمان این افراد در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل نیز اموال مسروقه بسیاری شامل وسایل برقی منزل، کولر ، سیم و کابل برق ، فرش، گوشی موبایل، پمپ آب و … را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مسروقه مکشوفه را بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد کردند خاطر نشان کرد: متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند اما تحقیقات تخصصی پلیس برای کشف سرقت های احتمالی دیگر کماکان ادامه دارد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x