دسته‌بندی نشده

برگزاری دومین سمینار فناوری های نو در مخابرات

برگزاری دومین سمینار فناوری های نو در مخابرات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دومین سمینار از مجموعه سمینارهای تخصصی فناوری های نو با حضور مدیران و علاقه مندان به موضوع اینترنت اشیاء به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس در محل سالن جدید ساختمان شماره دو مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در این جلسه که روز -دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱- به همت اداره آموزش مدیریت اداری و منابع انسانی برگزار شد؛ استاد فرخ -کارشناس ارشد شرکت ارتباطات سیار ایران- ضمن معرفی اینترنت اشیاء، به تشریح کاربردهای این فناوری در صنایع مختلف پرداخت.

وی گفت: اتصال اشیاء مختلف مجهز به سنسورها از طریق شبکه های سیار و سایر شبکه های ارتباطی در حیطه های مختلف منزل، خودرو، شبکه های مختلف توزیع آب و برق و … و جمع نمودن داده های مرتبط در مراکز داده و تحلیل اطلاعات در نرم افزارهای کاربردی، موضوع اینترنت اشیاء می باشد.

محمد هیبتیان معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان، در این جلسه ضمن تشکر از برگزاری چنین جلساتی، خواستار ورود این فناوری ها در روند کاری مخابرات شد و بر آمادگی مخابرات استان برای ورود به کاربردهای محلی اینترنت اشیاء تاکید نمود.

احمد شاه میرزائی، معاون تجاری و امور مشتریان نیز در ارائه ی خود، به بیان برخی از فرصت های بالقوه مخابرات استان در زمینه مشتریان خانگی و تجاری پرداخت.

در پایان این جلسه ارائه کننده سمینار، ضمن ارائه مدل همکاری همراه اول با مخابرات استان ها برای جلب صنایع مختلف، به سوالات حاضرین در جلسه نیز پاسخ داد.

گفتنی است، در حاشیه این سمینار، متولیان نظام پیشنهادات و مدیریت دانش، با حضور فعال خود ضمن ارائه گزارشات مکتوب به شرکت کنندگان، به سوالات ایشان پاسخ دادند.

لازم به ذکر است، این جلسه به همت کارکنان مدیریت اداری و منابع انسانی و با مشارکت ادارات روابط عمومی و رفاه برگزار گردید.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x