اجتماعی استان بین الملل تصاویر سیاسی مرکزی

علی سلیمی نظریه پرداز بمب اتم: برجام مرده یعنی، امریکا فقط موضوعاتی را در دستور کارقرار می دهد که بتواند با آن موضوعات ملتها را بترساند و به بردگی بگیرد

علی سلیمی نظریه پرداز بمب اتم: برجام مرده یعنی، امریکا فقط موضوعاتی را در دستور کارقرار می دهد که بتواند با آن موضوعات ملتها را بترساند و به بردگی بگیرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

علی سلیمی: اینکه آمریکا مدام می گوید برجام مرده و از دستور کار خارج شده ، تنها یک معنا دارد: امریکا فقط موضوعاتی را در دستور کارقرار می دهد که بتواند با آن موضوعات ملتها را بترساند و به بردگی بگیرد.
آمریکا ۷۰ سال با پروژه جنگ سرد و ۱۰ سال با موضوع برجام ملتها را از سلاح دروغین و خیالی هسته ای ترساند.
تهدیدات نظامی آمریکا دیگر بی اعتبار شده است و در عین حال جنگ اوکراین نشان داد که روسیه آن ابرقدرتی که ادعا می کرد نیست و تمام تهدیدات هسته ای فقط لفاظی های بی اعتبار است و ملتها دیگر اهمیتی به این تهدیدات نمی دهند.
وقتی ملتها اهمیتی به تهدیدات هسته ای ندهند ، دیگر پروژه برجام کارآیی خود را از دست داده است و دیگر دلیلی ندارد که بازی برجام را ادامه دهد.
بنابراین باید پروژه های دیگری را پیاده کنند تا ملتها تحت فشار باشند.
مثل بیماری کرونا، اتش زدن جنگلها و مراتع ، رواج قحطی و کمبود مواد غذایی ، بحران اب ،ایجاد بحران سوخت در کشورهای جهان ، ایجاد جنگ اوکراین و تلاش برای گسترش آن به کشورهای دیگر ، بی اعتبار کردن رسانه ها و…………..
چراغ هدایت جامعه ، باورهاست و تا دروغها در باورهاست همچنان سایه جنگ و قحطی و تروریسم بر سر جهانیان خواهد بود.

علی سلیمی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x