کشف اسلحه جنگی و شکاری

کشف اسلحه جنگی و شکاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۲۰ قبضه اسلحه جنگی و شکاری و ۲۱۰ عدد فشنگ مربوطه در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: به منظور ارتقای سطح امنیت و آرامش مردم و مقابله با نا امن کنندگان جامعه طرح جمع آوری سلاح های گرم و سرد غیر مجاز و اموال ممنوعه در دستور کار ماموران کلانتری ها و پایگاه اطلاعاتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه خود ۱۰ نفر از دارندگان سلاح های غیر مجاز گرم و سرد غیر مجاز را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی این افراد را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۲۰ قبضه اسلحه گرم غیر مجاز شامل ۱۲ قبضه اسلحه وینچستر شکاری و ۸ قبضه کلت جنگی خبر داد و گفت: همچنین از متهمان ۱۷۰ فشنگ جنگی ، ۴۰ فشنگ شکاری، ۷ عدد افشانه دفاع شخصی غیرمجاز، ۵ عدد شوکر ، ۲ تیغه قمه و ۴ تیغه چاقو و یک رشته دستبند کشف شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی گفت: حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز علاوه براین که برابر قانون جرم می باشد و برای دارندگان آنها مجازات تعیین شده عامل مهمی در ایجاد ناامنی و جرم در جامعه است و از این رو پلیس با قاطعیت و درچارچوب قانون با این موارد برخورد می کند و از شهروندان نیز می خواهیم به منظور مشارکت در امنیت جامعه هرگونه اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x