اجتماعی استان اقتصادی تصاویر

تولید شامپوی تقلبی در یک منزل مسکونی

تولید شامپوی تقلبی در یک منزل مسکونی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به تولید شامپوهای تقلبی در زیرزمین منزل مسکونی خود کرده و به نام یکی از برند های معروف کشور به فروش می رساند.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی وصول خبری مبنی بر تولید شامپوی تقلبی در یک واحد مسکونی در شهرستان اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضایی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و کارشناسان اداره بهداشت به محل اعزام و از منزل مذکور بازدید کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در بازرسی بعمل آمده ۱۸۰ لیتر شامپوی تقلبی، ۹ هزار لیتر روغن سیاه دانه، ۱۰ کارتن پماد تاریخ گذشته، ۲۰شِل ۲۴ تایی شامپوی تاریخ گذشته، ۱۰ کارتن پماد شترمرغ و نصف گونی قرص لاغری کشف شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی دقیق صورت گرفته مشخص شد متهم با جمع آوری پماد و کرم های تاریخ گذشته از بازار نسبت به پاک کردن تاریخ ها و چاپ تاریخ جدید و توزیع آن در بازار اقدام می کرده است.

سرهنگ ریاحی اضافه کرد: این فرد همچنین شامپو های تاریخ گذشته را در شرایط کاملا غیر بهداشتی با افزودنی های دیگر مخلوط و پس از بسته بندی در جعبه یکی از برندهای معروف کشور آنها را در سطح وسیع توزیع می کرده است که در این خصوص منزل مسکونی پلمب و فرد مذکور نیز به جرم تهدید علیه بهداشت عموی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x