اجتماعی استان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

کمک به نیازمندان؛ گرمابخش شب یلدا

کمک به نیازمندان؛ گرمابخش شب یلدا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شب یلدا با توجه به شرایط اقتصادی جامعه برای نیازمندان شیرین نمی شود، مگر به همت و مشارکت خیرانی که همیشه در شادی خانواده های محروم سهیم هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، همزمان با نزدیکی فرارسیدن شب یلدا و لزوم همراهی مردم خیر و همکاری مراکز نیکوکاری، اظهار داشت: هر یک از ما می توانیم با حرکتی هرچند کوچک و ناچیز برای دستگیری از نیازمندان در این شب دلی را بدست آوریم و در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت گام برداریم.
کریم زارع با تاکید بر اینکه صله رحم محور شب یلداست، ادامه داد: با توجه به اینکه فرهنگ نوعدوستی از نمادهای دینی ماست، می توانیم یلدا را با کمی انفاق و در نظر گرفتن سهمی برای خانواده های محروم به شب خاطره انگیزی برای نیازمندان تبدیل کنیم.
وی افزود: امیدواریم نیکوکاران در آستانه شب یلدا، با تقسیم مهربانی و سبدهای هدیه یلدایی، گرمابخش محفل خانواده های نیازمند در این شب های سرد باشند.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از خیران نیک اندیش در حفظ این سنت چندساله و تقسیم مهربانی در بلندترین شب سال، گفت: عموم مردم می توانند واریز وجوهات نقدی را با توجه به نیت خود به شماره کارت۲۵۰۹ ۰۰۰۰ ۷۳۷۰ ۶۰۶۳ یا با شماره گیری کد#۰۳۱*۸۸۷۷*، همچنین با ارسال بسته های اهدایی نظیر آجیل، میوه، شیرینی، مواد غذایی و … به دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد، شادی بخش یلدای نیازمندان باشند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x