اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر مرکزی

به همت شرکت های آبفای استان اصفهان  و آب منطقه ای: جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» برگزار می شود

به همت شرکت های آبفای استان اصفهان  و آب منطقه ای: جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، برای نخستین بار در استان اصفهان، جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» به همت شرکت آبفای استان اصفهان و آب منطقه ای برگزار می گردد.

مدیر روابط عمومی آبفای استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: مساله آب یکی از دغدغه های اصلی استان اصفهان است و برگزاری این جشنواره موجب افزایش تولیدات رسانه ای با موضوع آب و به دنبال آن افزایش سواد آبی در جامعه می شود.   

مجید مختاری، هدف دیگر از برگزاری این جشنواره را آشنایی هرچه بیشتر روزنامه نگاران تلاشگر با صنعت آب و آبفا دانست و گفت: بدون تردید روزنامه نگارانی که با این صنعت آشنایی بهتری داشته باشند،  نقش تعیین کننده تری در افزایش آگاهی های عمومی جامعه در خصوص آب و تنویر افکار عمومی در مدیریت بهینه مصرف آب دارند .

وی افزود: با هدف تبیین ارزش آب در بین شهروندان، برای بخش جانبی این جشنواره بخش شهروند خبرنگار در نظر گرفته شده است که شهروندان گرامی می توانند با ارسال فیلم کوتاه موبایلی ۵۹ ثانیه ای با موضوعات مدیریت بهینه مصرف آب در بخش های شرب، صنعت و کشاورزی در این جشنواره شرکت کنند. 

مختاری در خصوص بازه زمانی انتشار آثار گفت: آثاری که از تاریخ ۱/۱/۱۴۰۱ با موضوع آب استان اصفهان، در رسانه های رسمی منتشر شده باشند می توانند در این جشنواره شرکت کنند و اختتامیه این جشنواره شنبه ۱۳ اسفند، مقارن با روز ملی آب،  در آبفای استان اصفهان برگزار می گردد.

لازم به توضیح است که اصحاب رسانه می توانند آثار  خود را در قالب های مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس (تک فریم ، مجموعه عکس، فتو مونتاژ)، خبر،گزارش، مصاحبه، تیتر، طنز مکتوب (نظم و نثر) و کاریکاتور و با محورهای احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، تغییر اقلیم، فرونشست، مدیریت یکپارچه حوضه زاینده رود، مدیریت مصرف آب در کشاورزی، صنعت و  نقش پساب در صنعت و محیط زیست شهری، فرهنگ سازی رفتار در مدیریت مصرف آب  شرب، تصفیه خانه های آب و فاضلاب استان اصفهان، جهاد آبرسانی در روستاهای استان اصفهان، توزیع عادلانه آب، آب خاکستری، بازچرخانی آب، سازگاری با کم آبی، ارزش آب، سواد آبی  و مسئولیت اجتماعی رسانه ها در مساله آب از تاریخ ۱۹ آذر ماه الی ۱۹ دی ماه سال جاری به صورت مجازی به آدرس

 Event. Abfaesfahan.ir   ارسال کنند.  

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x