اجتماعی استان اقتصادی دین و اندیشه فرهنگ و هنر

۲۸۵ واحد مسکونی تحویل مددجویان

۲۸۵ واحد مسکونی تحویل مددجویان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در مراسمی با حضور رئیس کمیته امداد ۲۸۵ واحد مسکونی مددجویان استان اصفهان افتتاح شد.
مراسم نمادین تحویل ۲۸۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان اصفهان با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در شهرستان جرقویه استان اصفهان برگزار شد.
رئیس کمیته امداد در این مراسم بر توسعه تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: این تفکر در بین امدادگران کمیته امداد وجود دارد و باید آن را برای حمایت بیشتر از محرومان جامعه، تقویت کنیم.
وی با اشاره به همکاری خوب مسئولان استان اصفهان در ساخت مسکن مددجویان، ادامه داد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در بحث مسکن، از اولویت‌های کمیته امداد است که با همراهی بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، نهادهای انقلابی، نیکوکاران و شرکت‌های انبوه‌ساز، در حال اجرا و تکمیل است.
بختیاری با بیان اینکه این نهاد از رویکرد حمایتی عبور کرده و توانمندسازی جامعه هدف را در پیش گرفته، گفت: خوشبختانه امروز خیران با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، برای تکمیل مسکن مددجویان همراه کمیته امداد هستند.
کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: برای ساخت تعداد ۲۸۵ واحد مسکونی با مشارکت خیران، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌های بلاعوض، بیش از ۳۱ میلیارد تومان هزینه شده است.
زارع همچنین با تاکید بر اینکه افتتاح واحدهای مسکونی در سطح استان پراکنده است، افزود: ساخت این تعداد منزل مددجویی از اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز و امروز به بهره‌برداری رسید.
گفتنی است؛ رئیس کمیته امداد پس از این مراسم، از تعدادی از منازل مددجویی و طرح‌های اشتغال شهرستان‌های جرقویه، ورزنه، هرند و کوهپایه، همچنین از فعالیت گروه‌های جهادی در منطقه شرق اصفهان بازدید کرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*


نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x