اجتماعی استان اقتصادی تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

امضای تفاهم‌نامه ارتقای همکاری میان کمیته امداد و شرکت فولاد مبارکه

امضای تفاهم‌نامه ارتقای همکاری میان کمیته امداد و شرکت فولاد مبارکه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

تفاهم‌نامه ارتقای همکاری میان کمیته امداد و شرکت فولاد مبارکه به منظور مشارکت برای تامین مسکن، جهیزیه و لوازم ضروری زندگی مددجویان با حضور رئیس کمیته امداد به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این مراسم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: توسعه همکاری با شرکت فولاد مبارکه با هدف گسترش فرهنگ خیر و احسان و هم‌افزایی در ساماندهی خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان انجام شد.
وی با قدردانی از حمایتهای شرکت فولاد مبارکه افزود: تامین مسکن یکی از پرهزینه‌ترین و موثرترین اقدامات در توانمندسازی نیازمندان است که با مشارکت شرکت‌های بزرگ اقتصادی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی قابل رفع و رجوع است.
رئیس کمیته امداد اظهار کرد: فولاد مبارکه در این تفاهم‌نامه برای تکمیل یکصد واحد مسکونی نیمه‌تمام به ارزش پنج میلیارد تومان، تامین ۵۰۰ سری لوازم ضروری زندگی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین تهیه ۲۰۰ سری جهیزیه بالغ بر۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مشارکت می‌کند.
بختیاری با بیان اینکه خیران در مسیر خودکفایی مددجویان تحت حمایت، بازوان توانمند کمیته امداد هستند، گفت: با حمایت مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، منازل مسکونی تا دهه فجر امسال و جهیزیه و کالای خانگی ضروری مددجویان نیز حداکثر تا ۱۴ اسفندماه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد، تهیه و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x