اجتماعی بین الملل تصاویر سیاسی مرکزی

سرلشکر سلامی: پیغام و پسغام نفرستید!

سرلشکر سلامی: پیغام و پسغام نفرستید!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرلشکر سلامی در مراسم سالروز شهادت سردار طهرانی‌مقدم با بیان اینکه دشمنان این روزها آرزوهای‌شان را به هم گره زدند و به خیال خودشان همه راه‌ها را بستند؛ اما صورت‌های‌شان به سنگ خورد گفت: آنها ناتوان هستند. ملت ایران متوقف نشده و در حال حرکت است، در شرایطی که دشمن تلاش کرد ما را در درون کشور درگیر کند و نگاه ما را از افق‌های بلند به قلب تهران معطوف کند، ضد انقلاب را در اقلیم کردستان زدیم.
در کرانه رود ارس رزمایش بزرگ برگزار کردیم، ماهواره‌بر پرتاب کردیم، سامانه موشکی باور ۳۷۳ را در برد ۳۰۰ کیلومتر آزمایش کردیم و روز گذشته هم اعلام کردیم که موشک جدیدی را توسعه دادیم که هیچ سپر موشکی توان مقابله با آن را ندارد.
فرمانده کل سپاه گفت: به دشمنان گفتیم قطعا آرامش‌شان را خواهیم گرفت. اکنون چند شبانه‌روز است که آرامش ندارند و به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و از طریق چند کشور به ما پیام و پیغام می‌دهند اقدامی علیه آنها نکنیم. ملت ایران در حال تغییر محاسبات دشمن است. دشمن با یک اشتباه تصور کرد که با به میدان فرستادن تعدادی جوان که فریب‌خورده و پاره تن خودمان هستند، می‌توانند با شکوه یک انقلاب جهانی و بزرگ مقابله کنند. همیشه دشمن براساس اشتباهات خودش، خود را می‌شکند. این بار هم با اشتباه خودشان، شکست‌شان می‌دهیم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x