اجتماعی استان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

نامه ۳۰۰۰ معلم به رهبر انقلاب

نامه ۳۰۰۰ معلم به رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دسیسه‌های هویتی دشمنان را ناکام می‌گذاریم

آن هنگام که جنابتان مسیر پر افتخار انقلاب را به پیمودن مسیر قله‌ها تشبیه نمودید و مخاطرات در مسیر کوهنوردی را به سختی راه انقلاب تعبیر نمودید، دلمان قرص و خاطرمان جمع شد و مگر نه اینکه ایستادن بر آن چه خط مشی گفتمان انقلاب اسلامی و شهیدان عزیز است، عهدی است جانانه که هیچگاه از قلب مردم شریف این آب و خاک و معلمان آزاده زدوده نخواهد شد.

در این مکتب پر افتخار آموختیم آن چه حرکت در مسیر اعتلای عدالت و نیل به حیات طیبه را کُند می‌کند دلسوزانه بیان کنیم و از مقاومت دست نکشیده و در صیانت از آرمان‌های این راه پر افتخار از پای نیافتیم. ما اینک خود را سربازان جهاد تبیین می‌دانیم.

سربازان حریم مقدسی به نام جمهوری اسلامی ایران که سر و تن و جانمان به فدایش. باز هم می‌گوئیم که در این غبار فتنه و تلاطم خصمانه‌ دشمنان اسلام و قرآن ما پا در رکاب علمدار انقلاب خواهیم ماند.

در روزهایی که دشمنان کینه توز انقلاب نسل نوجوان کشور را آماج دسیسه‎های هویتی و عملیات فریب خود قرار داده‎اند، تمامی دانش‎آموزان خود را که فرزندان عزیزتر از جانمان می‎دانیم تنها نخواهیم گذاشت و مجاهدانه اجازه نخواهیم داد ذره‎ای تردید نسبت به آرمان های بلند و استوار انقلاب در اذهان آنها شکل داده شود.

باشد تا با عنایت خداوند متعال تمامی ایشان سربازان استوار و پای در رکاب بقیه الله اعظم(عج) باشند و ان شاءالله که جز این نخواهد شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x