اجتماعی استان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

تحقق ۹ هزار و ۲۹۱ فرصت شغلی برای مددجویان

تحقق ۹ هزار و ۲۹۱ فرصت شغلی برای مددجویان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به روند تحقق فرصت های شغلی در سال جاری، اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست امسال، از طریق معرفی به مراکز کاریابی، طرح های راهبری و همچنین مشاوره و هدایت شغلی، زمینه اشتغال ۹ هزار و ۲۹۱ مددجوی اصفهانی فراهم شد.

احمدرضایی ایجاد بیش از ۳۲ هزار فرصت شغلی با بهره گیری از ظرفیت موسسات کاریابی، شرکت های سرمایه گذار، فعالان اقتصادی و… را از مهمترین اقدامات امسال خواند و ادامه داد: در این مدت، هزار و ۹۶۹ نفر از مددجویان با معرفی به مراکز کاریابی، ۲هزار و ۷۱۲ مددجو از طریق طرح های راهبری شغلی و ۴ هزار و ۶۱۰ نفر با هدایت کارشناسان این حوزه در مسیر اشتغال قرار گرفته اند.

وی با اشاره به تقویت و توسعه تسهیلات به مددجویان توسط بانک های عامل، افزود: از مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده ۶ هزار و ۸۳۷ مددجو با دریافت تسهیلات به ارزشی بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان مشغول به فعالیت شده اند.  

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: با توجه به اهمیت و تاثیر اشتغال در توانمندسازی مددجویان و کاهش محرومیت، انتظار می رود پرداخت تسهیلات اشتغال زایی با اولویت و سرعت بیشتری انجام شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x