اجتماعی استان تصاویر حوادث مرکزی

توقیف خودروی حامل مواد افیونی

توقیف خودروی حامل مواد افیونی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان”نائین”از توقیف یک دستگاه خودرو حامل ۲۴۳ کیلو و ۸۰۰گرم تریاک در عملیات مامورأن این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین، در راستای کنترل محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به یک دستگاه خودرو تویوتا مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران با اقدام به موقع و هوشمندانه پیش از آنکه راننده خودرو فرصت فرار پیدا کند آن را متوقف کرده و ضمن هماهنگی با مقام قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در بازرسی انجام شده ۲۴۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در خاتمه با اشاره به این که در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، مردم را پشتوانه مهمی برای پلیس در انجام بهتر مأموریت خطیر مبارزه با مواد مخدر دانست و خاطر نشان کرد: با انعکاس اخبار و گزارشات مردمی در خصوص قاچاق،تهیه و توزیع مواد مخدر می توانیم با قوت و شتاب بیشتری نسبت به برخورد با این پدیده شوم عمل کنیم.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x